Cara Buat Kad Kedai Buku 'Popular'

Hello everyone!

Tadi aku dapat satu surat. Huh. Bukan surat cinta ye uols. Tapi surat kad buku kedai Popular. YE, SAYA JAKUN. First time abang postman hantar surat atas nama aku hahahahahaha.



Alamat kena tutup

Terbongkar nama betul

Aku buat kad ni sebab boleh dapat discount kalau beli buku dekat kedai Popular. Oleh kerana sis ni ulat buku, so kad ni sangat sangat sangat bermakna dan menguntungkan bagi aku.

Kalau korang nak buat kad ni senang je, korang pergi mana-mana cawangan kedai buku Popular ni, mintak cashier dia borang untuk buat card. Kalau korang student cakap nak buat student card. Lepas tu dia akan bagi borang dan korang isi je borang tu, then kena bayar RM10 (taktaulah kalau cawangan kedai Popular yang lain, mungkin lain bayaran?).

Aku punya tempoh keahlian sampai 2017. So aku bolehlah happy-happy shopping buku sebab dapat discount! Hehehehehe.

Tu je yang aku dapat share untuk korang semua. Kalau ada pertanyaan, komen je kat bawah. Jangan malu jangan segan, sis tak makan orang. Sis makan nasi. Hahahahahahahaha.


xoxo,
Adib Yasmin

Comments

Post a Comment

Popular Posts