Azam Tahun Baru

Image result for azam tahun baru



Hai readers! So today i wanna talk about my "Azam tahun baru" :)

Apa maksud azam? (Dalam kamus dewan) maksud azam/berazam ialah kemahuan (keinginan, cita-cita) yang sangat kuat, tujuan yang sesungguhnya.

Disebabkan tahun 2014 nak melabukan tirainya so mmg penuh kt TL twitter pasal azam tahun baru ni! :) sampai trending hokk mu :v

Aku nak share kt korang semua azam aku tahun 2015! Antaranyaaa:

  1. Nak beli gitar baru
  2. Nak lulus Matematik
  3. Nak dapat kawan baru (sobs sobs)
  4. Kumpul duit RM500 setahun
  5. Nak siapkan semua kerja sekolah
  6. Bersihkan rekod kesalahan disiplin
  7. Cuba untuk solat lima waktu sehari semalam (Haaa ni penting)
  8. Nak putihkan kulit yang hitam sebab kawad (HAHAHA)
  9. Dapat keputusan yang cemerlang dalam PT3!
  10. Kedatangan ke sekolah full (Sifar Ponteng)
  11. Tak nak melakukan sesuatu yang annoying di khalayak ramai! :'
  12. Nak pergi tuisyen tanpa ponteng --
  13. Nak jumpa Lee Min Ho (Ohh merepek --)
  14. Nak joget jogging setiap hari
  15. Jaga kesihatan/jaga pemakanan
Huh banyak an? Lol . Tahun sebelum ni aku mmg banyak sangat berazam tapi semua tak ditunaikan akibat penyakit malas -- aku harap tahun 2015 ni aku dapat menunaikan semua azam-azam aku . Itulah azam yang sebenar-benarnya.

Sampai ketemu lagi di next entri . Iloveyou from the moon to the back! Bye :p

Comments

Popular Posts