Goodbye 2014!

Hi everyone!! (macam la ada yang baca blog aku ni? Sobss sobss :') Ahaaa xx)

So today i wanna talk about... ah ah chopp malas la nak speaking lol xD


Pejam celik pejam celik harini hari terakhir untuk tahun 2014! Unbelievable right? Tapi tulaa hakikatnya.. emm sobss sobbss *kesat air mata yg takde pun** . I will miss all 2014 memories .

Kisah hidup aku 2014 ni lagi better dari thn-ii sebelum ni.. lagi happy, lagii cool and whatever hahaha . Mungkin sbb aku dah matang so boleh fikir mana baik mana buruk -- matang? (lah sangat) cuma yg sedih banyak azam aku for this year yg tak tercapai.. for example aku berazam nak lulus subject matematik but aku tetap failed!! Ahh :x sobss sobbss **kesat air mata betul-betul** but its okay aku akan tetap usaha sampai ke titisan darah yg terakhir!!! (Amekaww!)

But this year so many things bad things are happening to Malaysia. 2014 is the worst, saddest year for Malaysia. MH370 flight missing , MH17 ditembak jatuh , banjir besar , and dll . Speechless . Uhh . Dont stop praying . Semua ada hikmahnya :') i hope 2015 will be better for Malaysia and for myself . Inshaa Allah :)

Yaaahhh batch 00 akan menghadapi peperiksaan pt3 pd tahun 2015 . Ahaa apa kene mengena dgn aku? Sbb aku batch 00 hahahahahahaa *evil laugh* auw ! So i cant play play anymore **merosakkan bahasa la aku ni** . Hahaha mmg tahun 2015 aku kena belajar 24 jam non stop! Boleh ke? Yo yo oo jer iols :* cukuplah selama ni aku dah puas main-main skrg ni bkn lagi masa nak play play lagi . Uh? Aku akan cuba kurangkan aktiviti hang out , main fb twitter and others my social sites . ZzZzZz -- boleh takboleh tu next story tapi aku akan usaha utk kurengkan ! Hee :'D so good luck for allss batch00 . 

So i hope tahun 2015 ni akan jadi tahun yg lebih indah dalam hidup aku ~ aku takkan ulang kesilapan yg dulu . Barang yang lepas jangan dikenang , yang depan sentiasalah dalam ingatan **bak kata adi putra dalam drama Zahira** ahaaa fefeeling drama melayu pulak dah :v

So, readers yg disayangii semua after this aku akan update aktiviti aku sepanjang tahun 2015 . Check it out ehh :p wink winkkk :h muah ciked !


P/S: Sorry sebab banyak sangat penggunaan bahasa rojak :v for those yang tak suka tak payah baca laa entri aku yang seterusnya ni hahaha xoxo :v







Comments

Popular Posts